lördag 13 december 2008

Tipsa och vinn en Trisslott varje vecka!














Tänkte dra igång en tävling här på bloggen. Tävlingen pågår från måndag till söndag varje vecka. Varje söndag utses en ny vinnare. Ett inskickat tips är endast med och tävlar den vecka som tipset mottagits. Eftersom tävlingen startar så sent denna vecka utses inte en vinnare förrän nästa söndag (den 21:a december), men du kan redan nu lämna ditt tips för att vara med och tävla om vinsten den 21:a december.

För att delta i tävlingen behöver du bara skicka ett mail med ett inredningstips som du tycker är värt att publicera här på bloggen.
Skicka med information & bild, eller en länk tillsammans med tipset.

Skriv "Inredningstips" som ämnesrubrik på ditt mail. Skriv gärna ditt namn eller ett alias så jag vet vem jag ska tacka för tipset när jag lägger upp det här på bloggen. Har du själv en blogg? Skicka gärna med adressen till bloggen så kan jag inkludera den i inlägget om du vill.

Vinnaren kontaktas via mail och får trisslotten hemskickad. Det finns ingen begränsning för hur många tips du får skicka in, ju fler du skickar in desto större chans att just du vinner.

Inredningstipsen bedöms utifrån hur stort intresse tipset skapar för läsare av bloggen, många kommentarer från läsarna är ett plus. Jag som bloggägare är den som avgör vem som utses som vinnare. Beslut går tyvär inte att överklaga. Har ni frågor om tävlingen, tveka inte att maila mig, eller ställ frågan direkt i kommentarerna.

Jag önskar er alla lycka till och hoppas på många bra och intressanta tips från er läsare!

Med vänliga hälsningar
Saber

3 kommentarer:

Anonym sa...

Utgå ifrån Dig själv, vem Du är och komplettera sedan det med ljuspunkter i alla höjder. Pricken över i:et är gröna växter i mängder!

farinsocker sa...

Knappar livar upp vilken kudde, grytlapp, klädesplagg som helst. Byt ut och du förnyar hela inedningen!=)

Anonym sa...

Mitt tips är att använda fina inslagspapper och överblina tapeter till att rama in och klä små lådor och askar. Eftra lyxigt blir det om man har det i botten på t ex en byrå. Då får du anledning till att hålla ordning ;-) Miljövänligt, roligt och snyggt. Kul pyssel en regnig dag elelr två.

/ Emma, emca@live.se